Servei d’atenció a clients, proveïdors o contactes sense la necessitat de mantenir estructures costoses, tant en recursos com en tecnologia. 365 dies l’any 24hx7 (canals d’entrada: telèfon, fax, sms, web, mail i correu ordinari).
Ens constituïm en el seu centre d’Atenció a Clients o atenem en desbordament de les trucades que no pot atendre.
Dirigit a Pimes i professionals liberals (advocats, metges, pèrits, agents d’assegurances, etc.) Amb horari 24H * 7.
- Operadora de centraleta, recollida d’encàrrecs
- Agenda de visites
- Localització
- Recepció de comandes
- Encàrrec de serveis
- Seguiment de serveis
El servei d’enquestes de satisfacció abasta des de la presa de la informació fins a l’assessorament en el disseny, metodologia i explotació de les dades resultants (enquestes telefòniques, via web, per correu ordinari o correu email).
Actualitzem tant les bases de dades de particulars com d’empreses.
Per a qualsevol empresa és essencial comptar amb una base de dades qualificada per realitzar amb èxit les campanyes de màrqueting. Ens dediquem a actualitzar i depurar bases de dades de clients.
A GTC hem apostat per la investigació i millora constant de les bases de dades amb la incorporació del valor diferencial de la posició. Des d’una ubicació generalista (Població / Província) fins al punt exacte de latitud / longitud.
Consulti’ns com podem millorar les seves bases de dades, combinant la informació recopilada telefònicament, amb les recerques a Internet i els nostres sistemes propis de Geoposicionament.
Suport a la usabilitat i navegabilitat del web client, distribuïdor i proveïdor.
HelpOn-line.com es un servei Web Based que estableix un canal de comunicació directe entre usuaris del seu WebSite i l’agent informador expert que resoldrà totes les seves necessitats d’informació i els guiarà en la navegació.
Mitjançant la tecnologia necessària, ubicada a la pròpia web del client, donem suport remot a clients, distribuïdors i proveïdors en les seves transaccions. Ideal com a suport als departaments de Help Desk a la formació en la utilització de noves eines web de comunicació.
L’assessorem sobre com millorar les seves comunicacions i els seus processos, així com sobre la millor manera de realitzar noves implantacions, aportant la solució més adequada.